سلیم جوهری رئیس سامانه 137 سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به بارش برف چند روز گذشته تهران و برودت هوا گفت: مرکز سامانه 137 با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری ، از تاریخ سی ام آبانماه، ضمن آماده باش کلیه نیروها، آماده دریافت پیام شهروندان در خصوص جمع آوری و ارائه خدمات به کارتن خوابهای سطح شهر تهران می باشد.

به گزارش مرور نیوز، سلیم جوهری در خصوص اجرای طرح ساماندهی کارتن خواب های سطح شهر تهران عنوان کرد: در این طرح که سازمان خدمات اجتماعی برای فصل سرما برگزار کرده است و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت، شهروندان می توانند با مشاهده ی افراد کارتن خواب در طول شبانه روز با سامانه 137 تماس گرفته و با ذکر آدرس دقیق، نوع درخواست خود را به کارشناسان این سامانه اعلام نمایند.

رئیس سامانه 137 سازمان بازرسی بیشترین تماس های دریافتی در خصوص جمع آوری کارتن خواب را از مناطق 2، 3، 6 و 12 دانست و خاطر نشان کرد: ظرفیت کارشناسانی که در سامانه 137 آماده پاسخگویی به شهروندان می باشند در شیفت صبح 65 نفر، شیفت بعدالظهر 40 نفر و در شیفت کاری شب نیز 22 نفر می باشد.

وی افزود: سامانه 137 سازمان بازرسی شهرداری تهران سعی دارد با توجه به سه اصل سرعت، دقت و صحت، مأموریت های خود را با کیفیت هرچه تمام تر انجام دهد و تمام تاکیدات این سامانه به پرسنل اجرای، مناطق و نواحی این است که حتماً پیام های خطرساز و فوریتی را در اولویت کاری خود قرار داده و این پیام ها را درکوتاهترین زمان ممکن به انجام برسانند.

سلیم جوهری در ادامه گفت: از آنجایی که سامانه 137 یک سامانه فوریتی شهری است، شهروندان محترم تهرانی می توانند علاوه بر موضوعات مطرح شده، دیگر موضوعاتی که مربوط به موارد خطرساز و فوریتی در سطح شهر و جزء ماموریت های شهرداری تهران به شمار می آید را به این سامانه اطلاع داده تا همکارانی که در نواحی مشغول به کار هستند، بتوانند در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن، پیام ها را رسیدگی و انجام دهند.

وی اظهار امیدواری کرد تا این سامانه فوریتی بتواند تا پایان سال و فصل بارش ها، پیام های شهروندان را به بهترین شکل انجام داده و خدمات با کیفیت و مطلوب را به مردم تهران ارائه دهد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی، سلیم جوهری با گرامیداشت هفته بسیج و زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه ی دلاور مردان دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ما این جمله ی امام راحل (ره) را که " بسیج لشکر مخلص خداست " هیچگاه فراموش نخواهیم کرد و همواره سعی می کنیم تا این فکر و فرهنگ بسیجی، انقلابی و جهادی را سرلوحه کارهایمان قرار داده و خدمات ارزنده ای را به شهروندان ارائه دهیم.