سرهنگ عبدالوهاب حسنوند از دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در کشور توسط مأموران پلیس خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهار کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد یکی از سوداگران مرگ به هویت «الف» اخیراً فعالیت‌های مشکوکی دارد و بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی مأموران دریافتند متهم از اهالی کرمان بوده با همکاری یکی از همدستانش به طور مستمر مواد مخدر را از استان کرمان تهیه و با استفاده از خودروی سواری به استان‌های تهران، شیراز، قزوین انتقال می‌دهد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین در رصدهای اطلاعاتی به دست آمد که متهم به تازگی قصد دارد با همکاری همدستش با استفاده از ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ محموله‌ای را به شهر شیراز انتقال دهد که سریعاً موضوع بررسی و در تکمیل تحقیقات پلیسی به دست آمد که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین نیز متهم و همدستش را تحت مراقبت و تعقیب قرار می‌دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه برای جلوگیری از شکست اطلاعاتی طی هماهنگی با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین با اخذ نیابت قضائی تیمی از مأموران پایگاه سوم این پلیس به استان کرمان اعزام شد، گفت: خودروهای متهمان با همکاری مأموران شهر بابک از توابع استان کرمان در محور خروجی استان کرمان شناسایی و در یک عملیات هماهنگ هر دو خودرو متوقف و هر دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: در مجموع از هر دو خودرو ۱۲۹ کیلو تریاک کشف و سوداگران مرگ به مرجع قضائی معرفی شدند.

حسنوند به همکاری مأموران مبارزه با مواد مخدر هر سه استان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: با همکاری و تداوم همکاری بین مأموران استان‌ها می‌توان شاهد موفقیت‌های پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ بود.