رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی صبح امروز اعلام کرد کرونا ۳ آزمون وزارت بهداشت را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت.

به گزارش مرور نیوز، سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: به منظور حفظ سلامت داوطلبان، سه آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی، آزمون زبان و آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویی به تعویق افتاد.

وی در این باره اظهار داشت: با توجه به شدت بیماری کرونا در سطح کشور و به منظور حفظ سلامت داوطلبان و اجرای سختگیرانه تر پروتکل های بهداشتی، سه آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی، آزمون زبان و آزمون غربالگری المیپاد علمی دانشجویی به تعویق افتاد.

وی افزود: این سه آزمون در هفته پایانی تیرماه قرار بود برگزار شوند که فعلا تصمیم گرفته شد تعویق کوتاه مدتی برای این سه آزمون داشته باشیم.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی قرار بود در روزهای ۲۷ تا ۳۰ تیر، آزمون زبان وزارت بهداشت MHLE در روز ۲ مرداد و آزمون غربالگری المیپاد علمی دانشجویی در روز ۳ مرداد برگزار شوند که به تعویق افتاد.

وی تاکید کرد: زمان جدید این آزمون ها پس از تایید نهایی اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش، اواخر شب گذشته نیز سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر زمان برگزاری آزمون‌های ارشد و دکتری وزارت علوم خبر داده و اعلام کرده بود: تاریخ و زمان برگزاری جدید آزمون‌های فوق الذکر پس از ابلاغ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.