سرهنگ عبدالوهاب حسنوند از کشف ۱۰۵ کیلوگرم تریاک از یک خودرو توسط ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر با همکاری دو تن از همدستانش قصد دارد مقادیری تریاک از استان های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافربری پس از گذشتن از شهر تهران به شهر گرگان منتقل کند. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان تغییر مسیر داده اند و بدون گذشتن از شهر تهران در حال حرکت به شهر گرگان هستند. با تکمیل رصدهای اطلاعاتی توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و پس از اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران این پلیس به "استان گلستان " اعزام شدند.

حسنوند ادامه داد: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان گلستان، مراقبت های ویژه از محورهای مواصلاتی منتهی به این استان انجام شد. تا اینکه خودروی متهمان در حاشیه ورودی شهر گرگان مشاهده و به راننده آن دستور ایست داده شد. راننده بدون توجه به اخطار ماموران پلیس اقدام به فرار کرد که طی  یک عملیات مشترک،  خودروی متهمان متوقف شد و هر سه قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه از داخل خودرو ۱۰۵ کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد، گفت: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس انتقال یافتند و با تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.