فرمانده مرزبانی ناجا اعلام کرد روند تجهیز کردن الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور در حال پیگیری است.

به گزارش مرور نیوز، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در مراسم معارفه جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد که عملیات غرور آفرین و موفقی در برابر نفاق و کفار رقم زدند، گفت: در مرزهای شرقی و غربی کشور با وجود شرارت‌های بسیار، همرزمانم در مرزهای کشور با اقتدار تمام با اشرار مسلح مبارزه می کنند تا امنیت را برای مردم شریف ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.

وی افزود: مرزبانان با درک صحیح از آرمان های انقلاب اسلامی با تلاش شبانه روزی و اجرای تاکتیک های مناسب، وظایف امنیتی و کنترلی خود را در مرز به نحو احسن اجرایی می کنند.

سردار گودرزی با اشاره به تجربیات ارزنده سردار "قاسم رضایی" در دوران خدمت در مرزبانی، تصریح‌کرد: هوشمند سازی مرزهای جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار دارد و روند تجهیز کردن الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور در حال پیگیری است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به بازدید از یگان‌های مرزی کشور، بیان داشت: مرزبانان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در حوزه دریا موفقیت هایی خوبی داشته‌اند که نیاز است برای تقویت یگان دریایی شناورهای پیشرفته در اختیار آنان قرار گیرد.

وی بر اشراف اطلاعاتی در مرزها تأکید کرد و گفت: مرزبانان نیروی انتظامی در مرزهای کشور از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند و این آمادگی نشان از توجه به امر آموزش اطلاعاتی دارد.

سردار گودرزی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مرزبانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مرزهای کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا، اقدامات قابل توجهی در یگان ها و مناطق مرزی صورت گرفته و امیدواریم که این بلای شوم هر چه سریعتر در کشورمان از بین برود.