سردار مهدی معصوم بیگی اعلام کرد ایستگاه های بازرسی خط مقدم مبارزه و مقابله با قاچاق کالا است.

به گزارش مرور نیوز، سردار مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی ویژه روسای ایستگاه های بازرسی ثابت و موقت سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تاکید بر ضرورت آموزش اظهار داشت: ایستگاه‌های بازرسی بسیار مهم و کمربند امنیتی شهرستان‌ها، استان‌ها، منطقه و کشور محسوب می‌شوند و هدف اصلی در تشکیل این دوره ها ارتقای سطح دانش کارکنان ایستگاه‌های بازرسی سراسر کشور است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اهتمام به حوزه ایستگاه های بازرسی را بسیار مهم و دارای حساسیت ویژه ای عنوان کرد و ادامه داد: ایستگاه های بازرسی همچنین در حوزه های امنیتی خط مقدم مبارزه و مقابله با قاچاق کالا ، مواد مخدر و دیگر اقلام ممنوعه هستند.

این مقام انتظامی جایگاه این حوزه را در طرح های مهار ممتاز برشمرد و افزود: باید این بخش برای کارآمدی و افزایش بهره وری مورد توجه قرار گیرد و مسیر آموزش یکی از راه های مهم در ارتقاء بهره وری ایستگاه های بازرسی است.

بالاترین مقام پلیس پیشگیری ناجا افزود: سازمان های پویا و بالنده بی‌تردید در حوزه آموزش سرمایه گذاری ویژه دارند زیرا شاهراه افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه ها آموزش است.  

وی خاطرنشان کرد: آموزش در سازمان باید به عنوان یک فرهنگ مسلم و مسلط مورد توجه و اهتمام قرار گیرد؛ توجه به آموزش در سازمان‌ها لازم و در ناجا واجب و باید مستمر و پیوسته باشد.

سردار معصوم بیگی اظهار امیدواری کرد که با آموزش می توانیم ماموریت خود را ارتقاء داده و شیوه و شگردهای مجرمان را شناسایی و بر آنان غلبه کنیم.