سردار قاسم رضایی جانشین جدید رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا را معرفی کرد.

به گزارش مرور نیوز، سردار قاسم رضایی در آیین معارفه سردار سیدتیمور حسینی به عنوان جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با تبریک دهه ولایت اظهار داشت: بر روح و بلند ملکوتی امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم امنیت جمهوری اسلامی ایران و شهیدان نیروی انتظامی را گرامی می داریم و برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آرزوی طول عمر توأم با سلامتی داریم.

وی با بیان اینکه ولایت مداری راهکار عاقبت به خیری و عبور از همه مشکلات و موانع است، به هجمه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: باید با اطاعت پذیری از فرماندهی معزز کل قوا، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان چون گذشته ناکام و ناامید کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه منش ولایی و روحیه انقلابی رمز موفقیت ما در همه عرصه ها است، بیان کرد: تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها در ولایت پذیری و اعتقاد و التزام به ولایت است.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روحیه فداکاری و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: با توسل بر روحیه ایمان، ایثار و جهاد می‌توانیم حتی با وجود کمترین ابزار و امکانات در نیل به اهداف و آرمان هایمان موفق باشیم.

سردار رضایی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی مطرح کرد: نیروی انتظامی از مردم و برای مردم است؛ این مجموعه رسالت محور است و این رسالت را بر پایه فرهنگ اسلامی، دینی و با اعتقاد به خدمات دهی به مردم دنبال می کند.

وی با اشاره به اهمیت مأموریت های پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: مدیریت ترافیک و تسهیل ترددها از محوری ترین ماموریت ها و رسالت‌های این پلیس است و در این میان وظیفه تک تک نیروها این است که با روحیه انقلابی، به دور از محافظه کاری و منفعت طلبی تلاش کنند.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه ملاک عمل پلیس قانون  و تکلیف مداری است خطاب به نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطر نشان کرد: اعتقاد و تاکید دارم که اعمال قانون باید توام با ادب و اخلاق باشد در فرهنگ سازمانی ما، ماموریت ها را  بر محور تکریم مردم دنبال می کنیم.

سردار رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با ابلاغ سلام و خداقوت سردار حسین اشتری فرمانده ناجا به آحاد فرماندهان و کارکنان راهنمایی و رانندگی ناجا، راهبردهای ابلاغی فرمانده ناجا را بیان کرد.

گفتنی است، در این مراسم با حکم فرمانده نیروی انتظامی سردار تیمور حسینی به عنوان جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا منصوب شد.