حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی درخصوص اجرای طرح ناظر بیان کرد حجاب یک واجب شرعی است و در صورت عدم توجه پلیس مسئول برخورد است.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره اجرای طرح ناظر اظهار داشت: پلیس ضابط قانون است اگرچه یک دستگاه فرهنگی نیست اما کار فرهنگی انجام می دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: در هیچ کدام از کشورهای دنیا پذیرفته شده نیست که هنجارهای پذیرفته شده توسط برخی افراد رعایت نشود.

وی گفت: حجاب یک ارزش پذیرفته‌شده و واجب شرعی است و اگر توسط یک عده افراد نا آگاه رعایت نشود پلیس مسئول برخورد است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تصریح کرد: اگر فردی در ماشین روسری اش را برداشت با توجه به آنکه ناجا مسئول است با آن برخورد می کند چرا که در طرح ناظر با کسانی که کشف حجاب می‌کند برخورد می‌کنیم. اگر ناجا برخورد نکنند باید مردم مطالبه کنند که چرا ناجا برخورد نکرده است.

وی اعلام کرد: شاید تعداد افرادی که از طرح ناظر تذکر گرفته اند کمتر از ۲ تا ۳ دهم درصد جامعه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی تاکید کرد:حجاب ارزش پذیرفته شده جامعه اسلامی و مردم ایران است و آنهایی که عامدانه می‌آیند ساختارشکنی می‌کنند ناجا مسئول است که با آنها برخورد کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اعلام کرد: همانطور که  پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شد ضرورت دارد به طور مستقل پلیس امنیت اخلاقی نیز فعالیت کند.

وی به اشکالاتی که در طرح ناظر ممکن است وجود داشته باشد پرداخت و گفت: ممکن است در اجرای طرح مسائل و مشکلاتی باشد مثل موردی که برای پسرم اتفاق افتاد و ماشینش پارک شده بود اما برایش پیامک طرح ناظر آمد.

حجت الاسلام ادیانی با تاکید بر این مطلب که بنده جزو طرفداران جدی طرح ناظر هستم اعلام کرد: پلیس باید با کسانی که ارزش های پذیرفته شده جامعه  را زیر سوال برده و نظم عمومی را برهم می زنند برخورد کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد:  طرح  ناظر در کمال احترام انجام می شود و پلیس برخورد فیزیکی ندارد و می‌توان گفت این  طرح  از طرح‌های موثر و خوب  در نیروی انتظامی است.

وی تاکید کرد: بنده طرفدار سرسخت طرح ناظر و امنیت اخلاقی هستم.