رییس پلیس راه مازندران محدودیت‌های ترافیکی محور هراز و کندوان را اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز ، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از دیروز چهارشنبه ۲۲ مردادماه در جاده‌های استان، گفت: محور‌های کندوان و هراز فردا جمعه ۲۴ مردادماه در صورت مشاهده ترافیک سنگین یک طرفه می‌شوند.

او افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۴ مردادماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

محدودیت‌های ترافیکی محور هراز

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ روز جمعه ۲۴ مردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز جمعه آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

او افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ مردادماه از محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.