پیام محمد شریعتمداری به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی صادر شد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در متن پیام محمد شریعتمداری به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی آمده است: این دلاور مردان با تحمل رنج ها، مرارت ها و سختی های دوران اسارت در دل زندان های تاریک و مخوف رژیم بعثی عراق، با شجاعت و صلابت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و بی شک الگوی بی بدیل استقامت و پایداری در طول تاریخ ایران زمین هستند.

این پیام می افزاید: حال که این عزیزان از آزمون صبر و ایثار، سربلند بیرون آمده اند بر ماست تا به نحو مطلوب و شایسته، فداکاری ها و جانفشانی این گنجینه های ارزشمند را ارج نهیم و شرایطی را فراهم آوریم تا  از ثمرات وجود گرانقدرشان در همه زمینه ها به ویژه حوزه های اجتماعی و فرهنگی و انتقال تجربیات و دستاوردهای دوران اسارت شان برای آیندگان بهره برداری کنیم. آزادگان عزیز از نسل آفتاب و روشنائی هستند که هرجا قدم نهند وجودشان نعمت،برکت و رحمت است و بی شک بهترین الگوی فرهنگ ایثار و مقاومت برای جوانان کشور به شمار می روند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه پیام خود نوشته است: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت که ضلع اصلی آن، آزادگان سرافراز کشورمان هستند و تلاش برای نهادینه کردن و ترویج آن، جامعه را در برابر سختی ها و دشواری ها به ویژه از سوی دشمنان بیمه می کند و ضمانت تحقق و دستیابی اهداف آرمانی و متعالی نظام است.

وی در پایان آورده است: اینجانب این روز خجسته را به آزادگان میهن اسلامی تبریک عرض می کنم، سلامتی و توفیق روز افزون را برای این سروران از خداوند متعال مسئلت دارم، حقیقت آن است که صلابت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار، از خودگذشتگی ها و رشادت های این مردان آزاده و بزرگ  است.