ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در استان قزوین با حضور سیدمرتضی بختیاری آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز، ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان در استان قزوین طی مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری ، رئیس کمیته امداد، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و محمدرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن آغاز شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: مقرر شده است تا یک سال آینده این واحدهای مسکونی به نیازمندان تحویل شود و امیدواریم با همت و تلاش و دعای ایتام و نیازمندان، واحدهای مسکونی را به موقع به این عزیزان تحویل دهیم.

با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد، افزود: ساخت مسکن محرومان به عنوان یک ضرورت در توانمندسازی مددجویان را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی ساخت مسکن نیازمندان را خدمتی پرهزینه برای کمیته امداد و دولت دانست و ادامه داد: امیدواریم با همکاری دولت بتوانیم برای ارتقای وضعیت مسکن مددجویان گامی شایسته برداریم.

بختیاری با تاکید بر اهمیت ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در استان قزوین با همکاری دولت و بنیاد مسکن آغاز شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک دولت و مردم نیکوکار، این واحدهای مسکونی در موعد مقرر به نیازمندان تحویل شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این مراسم از برنامه‌ریزی دولت برای ساخت واحدهای مسکونی برای روستاییان خبر داد و گفت: دولت کار بزرگی را آغاز کرده است تا شاهد ساخت مسکن برای مردم شریف روستاها باشیم.

نوبخت افزود: واحدهای احداثی با اولویت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی ساخته می‌شود که حمایت و پشتیبانی مالی این اقدام از سوی دولت خواهد بود و واحدهای احداثی با نظارت کمیته امداد در اختیار محرومان قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ۲ هزار واحد مسکونی در فاصله شش ماه احداث می‌شود، بنابراین واحدهای احداثی را در اسفندماه سال جاری بهره‌برداری کرده و  تحویل محرومان می‌دهیم.