غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری آخرین وضعیت پرونده روح الله زم و اکبر طبری را تشریح کرد.

به گزارش مرور نیوز، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز درخصوص پرونده روح الله زم و اکبر طبری نیز گفت: پرونده زم به دیوان عالی کشور رفته و منتظر اعلام نظر هستیم و امیدواریم به زودی نظر دیوان عالی کشور اعلام شود اما در خصوص پرونده طبری هم محاکمه تمام شده و دادگاه در حال انشای رأی هست البته تا الان رأی به ما اعلام نشده است اما دادگاه در حال انشای رأی است و پس از صدور اعلام خواهد شد.

وی در خصوص اتمام زمان استجازه از رهبری نیز اظهار کرد: در روزهای آینده اخبار خوبی در این خصوص خواهید شنید اما روند رسیدگی به پرونده های مهم اقتصادی با قوت و اقتدار ادامه دارد.

سخنگوی قوه قضاییه درخصوص سازمان استاندارد و تخلفات آنها و افزایش این تخلفات گفت: در ارتباط با مدیریت این سازمان اطلاعات کافی ندارم؛ ما به تناسب در بخش‌های مختلف وقتی تخلفی رخ می‌دهد، رسیدگی می‌کنیم.

وی در خصوص این سازمان هم موضوعاتی پیش آمده که سازمان بازرسی کل کشور ورود کرده است که می‌توان به موضوع ذرت های آلوده اشاره کرد که بیم ورود به چرخه مصرف داشت؛ در جنوب کشور همچنان شاهد شناسایی و پلمب انبارهای نگهداری ذرت های آلوده هستیم. البته برخی افراد هم در پرونده‌های مختلف دستگیر شده اند اما در حوزه سازمانی افرادی دستگیر نشده‌اند زیرا جرم سازمان یافته نداریم و بلکه برخی افراد در پست های مختلف تخلفاتی داشته‌اند.