رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی حال عمومی معلمان مصدوم حادثه واژگونی مینی‌بوس در ارومیه را رضایت بخش خواند و گفت: کار مداوای مصدومان ادامه دارد.

به گزارش مرور نیوز، مهدی محمدپور اظهارکرد: حوالی ساعت 14:45 روز گذشته مینی‌بوس حامل معلمان منطقه صومای برادوست درحال بازگشت به ارومیه براثر ترکیدگی لاستیک واژگون شد.


وی افزود: از نخستین دقایق این حادثه تمامی مسئولان آموزش و پرورش منطقه و استان در محل بروز حادثه حاضر و پیگیر کار انتقال مصدومان به بیمارستان شده‌اند.

محمدپور با بیان اینکه در این رویداد 21 فرهنگی مصدوم شدند، ادامه داد: مصدومان این حادثه به دو بیمارستان شهید عارفیان و امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شدند.


وی بیان کرد: سه نفر از مصدومان این سانحه که به بیمارستان شهید عارفیان ارومیه منتقل شده بودند به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از آذربایجان غربی، به گفته محمدپور 18 نفر دیگر از این مصدومان در بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه تحت نظر و درمان هستند.


رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: بر اساس اظهارات معلمان مصدوم٬ این وسیله نقلیه جایگزین سرویس ایاب و ذهاب شخصی معلمان بوده و به جای خودروی اصلی٬ کار انتقال معلمان را عهده دار بوده است.