مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده را تشریح کرد.

به گزارش مرور نیوز، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز (۱۰ شهریور) در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: در ارتفاعات زاگرس مرکزی نیز بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: فردا (۱۱ شهریور) در دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و همدان رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال خراسان رضوی و برخی مناطق شمال غرب بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روز چهارشنبه (۱۲ شهریور) در ارتفاعات زاگرس در غرب کشور و در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیاییان با بیان اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ شهریور) در غرب سواحل دریای خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک تداوم دارد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران ‌فردا (۱۱ شهریور) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۱۲ شهریور) نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.