مهران مهدی‌پور در مراسمی به عنوان سرپرست جدید دفتر برنامه‌ریزی و کادرسازی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه منصوب شد.

به گزارش مرور نیوز، مراسم تودیع و معارفه سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و کادرسازی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با حضور «امین‌حسین رحیمی» معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه صبح امروز سه‌شنبه ۱۱ شهریور در محل سالن اجتماعات طبقه دهم ساختمان مرکزی قوه قضاییه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان حوزه ستادی قوه قضاییه برگزار شد، «مهران مهدی‌پور» به عنوان سرپرست جدید دفتر برنامه‌ریزی و کادرسازی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه معارفه و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین «سید توحید عاملی» سرپرست سابق اداره کل کادرسازی و مدیران معاونت منابع انسانی قوه قضاییه قدردانی شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی سرپرست سابق اداره کل کادرسازی ضمن تشکر از زحمات و همکاری کلیه کارکنان و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، گزارشی از فعالیت‌های دوران تصدی خود ارائه کرد.

همچنین مهدی‌پور سرپرست جدید دفتر برنامه‌ریزی و کادرسازی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با تشکر از فعالیت‌ها و زحمات دوران تصدی حجت الاسلام عاملی، گزارشی از برنامه‌ها و اهداف پیش‌رو ارائه کرد.

در پایان این مراسم، حکم مهران مهدی‌پور توسط امین‌حسین رحیمی به وی اهدا شد.