سرهنگ علی ولی پور گودرزی از دستگیری مدیران ۶ کانال تلگرامی دلالی ارز خبر داد و بیان کرد همه گروه ها مسدود و حذف شدند گروه ها مسدود و حذف شدند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: در رصدهای اطلاعاتی و پالایش های فنی بازار ارز در فضای مجازی، تعدادی کانال های تلگرامی دلالان ارز که نقش ویژه ای در تعیین قیمت وگرانی های اخیر بازار ارز داشته اند، شناسایی شد و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد این گروه ها هرکدام حداقل 160 عضو داشته که با خرید و فروش ارز به صورت غیرقانونی باعث ایجاد نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمت ها شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این تحقیقات پلیسی 6 گروه تلگرامی شناسایی شد، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات ، هویت مدیران گروه های تلگرامی شناسایی و با هماهنگی های قضایی هر 6 مدیر کانال تلگرامی دستگیر و گروه های آنها مسدود و حذف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: برخورد با اخلالگران اقتصادی یکی از اولویت های کار پلیس امنیت اقتصادی تهران است و با قاطعیت با اخلال گران نظام اقتصادی مقابله می کند.

وی تصریح کرد: متهمان با صدور قرار مجرمیت از سوی مراجع قضائی برای تکمیل تحقیقات در اختیار این پلیس قرار دارند.