فرماندار شمیرانات از افتتاح دفتر مجمع نمایندگان تهران در بخش لواسانات خبر داد و افزود: با افتتاح این دفتر از روز شنبه، به صورت دوره‌ای هر یک از نمایندگان مردم تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در این دفتر برای تعامل و دیدار با مردم حضور خواهند داشت تا به بررسی مشکلات مردم بپردازند.

به گزارش مرور نیوز، عزت‌الله خانمحمدی در حاشیه چهارمین جلسه شورای اداری شمیرانات در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین جلسه شورای اداری با حضور جمعی از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با محوریت رویکرد اقتصادی و طرح چالش‌ها و مشکلات سطح شهرستان شمیرانات برگزار شد.

وی افزود: تلاش شد در این جلسه دغدغه‌ها و مشکلات سطح شهرستان شمیرانات برای نمایندگان تهران بازگو شود تا از ظرفیت‌های مجمع نمایندگان تهران برای حل دغدغه‌ها و پیشبرد امور بهره گرفته شود.

فرماندار شمیرانات با تاکید بر لزوم هماهنگی و هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دستگاه‌های دولتی ادامه داد: امیدواریم چالش‌ها و دغدغه‌های عمده شهرستان شمیرانات در قالب طرح‌های کلان و راهکارهای مکتوب طی جلسات مشترکی با کمیته‌های هفت‌گانه مجمع نمایندگان تهران مطرح و مورد پیگیری قرار گیرد.

خانمحمدی با اشاره به مشکلات عمده این شهرستان از جمله ترافیک، ایجاد مرکز فرهنگی و کتابخانه مرکزی، همچنین توسعه شبکه‌های ارتباطی و ارتقا در حوزه بهداشت و درمان و بخش کشاورزی و رویکرد گردشگری افزود: امیدواریم در طول دوره چهارساله مجلس با ایجاد تعامل و هم‌افزایی مناسب میان مجمع نمایندگان تهران بتوانیم دغدغه‌ها و مشکلات سطح شهرستان را مرتفع کنیم.