صبح امروز کاروان‌های اقلام ورزشی به مدارس کم‌ برخوردار تهران به مناسبت سال تحصیلی جدید برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، صبح امروز مراسم اعزام کاروان و توزیع اقلام ورزشی به مدارس کم برخوردار شهر تهران با حضور جعفری مدیرکل دفتر تربیت و بدنی وزارت آموزش و پرورش ، محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران و کارشناس مسؤولان مناطق نوزده‌گانه در محل دبیرستان ماندگار البرز برگزار شد.

وی با اشاره به ارسال کاروان‌های اقلام ورزشی در سراسر کشور اظهار کرد: از اسفند سال قبل با شیوع بیماری کرونا شاهد تلاش همه همکاران در حوزه تربیت بدنی بودیم تا آموزش تعطیل نشود و در حوزه مباحث دانشی، مهارتی و آموزشی شرایط متفاوتی را تجربه کردیم.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، طرح «کوچ» کنترل وزن و چاقی دانش آموزان یکی از اولویت های اصلی حوزه تربیت بدنی دانست و افزود: خوشبختانه با تأمین اعتبار شاهد ارسال اقلام ورزشی به مدارس هستیم و از ارسال دستورالعمل فعالیت ها در شرایط شیوع بیماری کرونا خبر داد.

وی با اشاره به حضور همکاران و فعالیت در شبکه شاد گفت: همکاران ما در ایام شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، از آموزش درس تربیتی غافل نشدند و در ایام تابستان نیز با ارسال فیلم ها و بسیج همگانی در راستای تبدیل منازل به استودیوهای خانگی عمل کردند.

در ابتدای این مراسم محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران نیز با اشاره به اینکه چند سال متوالی است که اقلام ورزشی به مدارس کم برخوردار به خصوص مداری دخترانه که محدودیت بیشتری دارند ارسال می شود اظهارداشت: تلاش شد تا چراغ درس تربیت بدنی روشن بماند.

وی بر تحرک بیشتر دانش آموزان تصریح کرد و افزود: با همت و مساعدت وزارت آموزش و پرورش اعتبارات مختلف به خصوص در مورد توزیع اقلام ورزشی تامین اعتبار شد و بالغ بر 500 میلیون تومان اقلام تهیه و توزیع می شود.