شهردار منطقه 22 از قطع روشنایی برخی پارک‌ها در این منطقه خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، مولایی صبح امروز با حضور در جلسه علنی شورای شهر تهران و پس از استماع گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه 22 با بیان اینکه متاسفانه اداره برق شهر تهران به منطقه 22 کم لطفی می‌کند، گفت: تامین برق و روشنایی کوچه‌ها برعهده اداره برق است، اما این اداره از وظیفه شانه خالی می‌کند.

وی با اشاره به قطع روشنایی و برق پارک‌ها گفت: وقتی به رییس اداره برق تماس گرفتم که چرا برق پارک‌ها که محلی عمومی است را قطع کرده‌اید، گفت؛ ما تکلیفی در این خصوص نداریم و باید هزینه برق را بدهید.

شهردار منطقه 22 در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرداری تهران در بحث تامین فاضلاب این منطقه حساس است گفت: 4 قطعه زمین برای ایجاد تصفیه‌خانه و 9 زمین برای مخزن به اداره آب و فاضلاب داده‌ایم و زیرساخت‌ها نیز تامین شده است و باید اداره فاضلاب درخصوص ساخت آن اقدام کند.

مولایی همچنین درخصوص وضعیت درختان پارک چیتگر با بیان اینکه بنا به دلایلی مجبور شدیم که 1700 اصله درخت را در این منطقه قطع کنیم، گفت: اما تعهد داده‌ایم که 50 هزار اصله درخت در این بوستان کاشته شود و از شما دعوت می‌شود در اسفندماه از این پارک دیدن کنید تا در جریان روند کاشت این درختان قرار بگیرید.