معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران درباره عدم ساخت مدرسه در منطقه 22 گفت: گفت: آموزش و پرورش توقع دارد که زمین را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دهیم اما شهرداری در این زمینه محدودیت‌هایی دارد.

به گزارش مرور نیوز، ناصر امانی صبح امروز در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای شهر تهران مبنی بر عدم ساخت مدرسه در منطقه 22 افزود: البته شهرداری تهران 5 قطعه زمین را به طور رایگان در اختیار آموزش و پرورش قرار داده که مدرسه بسازد، اما متاسفانه هنوز بنا به دلایلی که مشخص نیست این مدرسه‌ها ساخته نشده است.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران با بیان اینکه تامین سرانه‌های بهداشتی و آموزشی وظیفه شهرداری نیست، گفت: با این حال ما به همه سازمان‌ها کمک می‌کنیم تا در تامین سرانه و خدمت به مردم با مشکل مواجه نشوند اما حداقل آموزش و پرورش این 5 قطعه را که رایگان به آنها داده شده است، بسازند تا مجددا به آنها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه عدم مدیریت یکپارچه واحد شهری سبب بروز مشکلات عدیده‌ای شده که در منطقه 22 نمود بیشتری پیدا کرده است، درباره قطع برق پارک‌های منطقه 22 نیز گفت: تامین سرانه‌های آب و فاضلاب و برق فضاهای عمومی برعهده شهرداری تهران نیست و باید مسوولان در این زمینه فکری بکنند.