مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد برای آخر هفته در نوار شمالی کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

به گزارش مرور نیوز، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز (۸ مهر) در برخی نقاط استان‌های مازندران، گیلان، تهران، ارتفاعات سمنان و برخی نقاط استان‌های کرمان، یزد، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد وقوع رگبار باران گاهی همراه با با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این وضعیت جوی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ مهر) در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، نواحی مرکزی، برخی نقاط استان‌های کرمان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان و طی روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ مهر) در شمال‌ غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی رشته کوه البرز دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۰ و ۱۱ مهر) افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ مهر) صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۱۰ مهر) نیز صاف تا نیمه ابری همراه با با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.