دادستان تهران در حاشیه مرحله سی و هشتم طرح رعد اعلام کرد دستگاه قضایی هیچ ملاحظه‌ای در برخورد و مجازات مرتکبین نخواهد داشت و هیچ گونه تخفیفی در مجازات آن‌ها داده نمی‌شود.

به گزارش مرور نیوز، علی القاصی دادستان تهران در خصوص انتشار کلیپی که در حاشیه مرحله سی و هشتم طرح رعد پلیس آگاهی در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: در مورد سارقینی که آن خانم را مورد ربایش و اموالش را سرقت کرده بودند، احدی از متهمین سریعا در صحنه جرم دستگیر و قرار بازداشت موقت وی توسط بازپرس صادر شد. متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: دو نفر از سارقین همدست وی نیز که متأسفانه در حین تعقیب و گریز مأموران فرار کردند، شناسایی و دستور دستگیری آن‌ها هم صادر شده و دادستانی بر سرعت عمل در دستگیری این افراد تبهکار به پلیس تهران تأکید ویژه کرده است که اقدامات در جهت دستگیری آن‌ها مستمراً تحت رصد و پیگیری دادستانی تهران قرار دارد

دادستان تهران خاطرنشان کرد: خط قرمز ما امنیت و آسایش مردم است و دستگاه قضایی هیچ ملاحظه‌ای در برخورد و مجازات مرتکبین نخواهد داشت و در راستای تأکیدات ریاست قوه قضاییه، پرونده این دسته از مخلین نظم و امنیت به طور ویژه، سریع و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و هیچ گونه تخفیفی در مجازات آن‌ها داده نمی‌شود.

لازم به ذکر به است هیچ کدام از این متهمین در حالت مرخصی از زندان نبودند و یک نفر از آن‌ها سابقه زندان دارد، ضمنا دادستانی تهران طی تماس تلفنی با شاکیه در جریان آخرین وضعیت وی قرار گرفت.