فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد مالباختگان برای شناسایی اموال خود به سامانه نما مراجعه نمایند.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ پیش از ظهر امروز در حاشیه چهارمین طرح کاشف پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران با اشاره به صعود تیم پرسپولیس تهران به مرحله فینال جام باشگاه های آسیایی اظهار داشت: این بُرد مقتدرانه و دلنشین شیر مردان ایرانی را خدمت تمامی مردم کشور تبریک می گویم.

وی افزود: در اوج کم لطفی بعضی از افراد در خارج از کشور، بچه های ما مردانه جنگیدند و مقتدرانه توانستند آن پیروزی را کسب و دلِ ملت ایران را شاد کنند.

رئیس پلیس تهران گفت: این برد واقعاً ارزش داشت و به شخصه بسیار خوشحال شدم و خدا را شکر کردم و مجدداً هم این برد را اول به بازیکنان و مربیان و اعضای این تیم و بعد به تمامی مردم عزیز که با دعای خیرشان حامی بازیکنان ما بودند، تبریک می گویم.

دعوت از مالباختگان برای مراجعه به سامانه «نما»

سردار رحیمی با اشاره به اموال مکشوفه در طرح های مختلف پلیس به ویژه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: از مالباختگان دعوت می کنم تا به سامانه نما که متعلق به پلیس آگاهی است مراجعه کنند و در این نمایشگاه مجازی کشفیات پلیس را مشاهده و اموال خود را شناسایی کنند.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: بارها پیش آمده است که ما از یک سارق یا مالخر اموال زیادی را کشف کرده ایم اما به دلیل زیادی این کالاها و یا تغییر حالت آنها، نتوانسته ایم مالباختگان شان را شناسایی کنیم، به همین دلیل این کالاها را در سامانه نما بارگذاری می کنیم تا مالباختگان آنها را ببینند و شناسایی کنند.

سردار رحیمی در پایان گفت: طرح های پلیس پایتخت با جدیت تمام دنبال می شود و تمام هم و غم مجموعه پلیس تهران در این است که تهران را برای زورگویان، اراذل و اوباش، مخلان نظم و امنیت و دیگر افراد این چنینی ناامن کند.