شهردار منطقه 19 از توسعه خدمات اورژانس هوایی در جنوب تهران خبر داد و بیان کرد پدهای احداث شده در راستای ارائه فوریت های اورژانسی در حوادث جاده ای و امداد رسانی بزرگراهی به شعاع 6 متر ایجاد شده است.

به گزارش مرور نیوز، علی توکلی شهردار منطقه 19 تهران درباره توسعه خدمات اورژانس هوایی در جنوب تهران اظهارداشت: مشارکت در طرح ساماندهی خدمات فوریت های پزشکی در شهر تهران مدنظر قرار گرفته است و در همین راستا 2 پد بالگرد در 2 نقطه از محورآزادگان، جنب پل شهید صنیع خانی و مسیر شرق به غرب این بزرگراه و پد جدید دیگری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه خلیج فارس ورودی به روستای پلایین احداث شد.

وی افزود: پدهای احداث شده در راستای ارائه فوریت های اورژانسی در حوادث جاده ای و امداد رسانی بزرگراهی به شعاع 6 متر ایجاد شده و امداد و نجات شهروندان را در محورهای بزرگراهی به حداقل می رساند.

توکلی به رعایت اصول استاندارد و راهنمایی اورژانس هوایی کشور در احداث پدهای بالگرد اشاره کرد و افزود: عملیات خاک برداری، بتن ریزی مسلح، آسفالت، رنگ آمیزی، نصب تابلوهای شناسایی و کدگذاری مصوب از اقدامات انجام شده برای آماده سازی این پدها هستند.