طبق اعلام سعید خال درهای بهشت زهرا صرفا بر روی خانواده های متوفی باز است.

به گزارش مرور نیوز، سعید خال درباره محدودیت های جدید در بهشت زهرا (س) ، اظهارداشت: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا درموج سوم و اعلام های رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر افزایش چشمگیر بیماری به لحاظ افزایش تعداد بیماران و فوتی ها، سازمان بهشت زهرا تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است و از خانواده متوفیان درخواست می شود که صرفا جهت کار مهم تدفین و به تعداد محدود به بهشت زهرا مراجعه کنند.

خال گفت: درهای بهشت زهرا صرفا بر روی خانواده های متوفی باز خواهد بود و تنها پذیرای بستگان درجه یک خواهد بود. 

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به حضور تعداد زیادی از مردم در روزهای تعطیل در بهشت زهرا(س) بیان کرد: خواهش عاجزانه و استدعای من از مردم این است که در تعطیلات پیش رو (پنجشنبه، جمعه و شنبه) به هیچ وجه در بهشت زهرا تردد نداشته باشند. حتی حکم قضایی لازم را گرفته ایم و اگر نیاز باشد درهای بهشت زهرا را مانند گذشته خواهیم بست.

وی گفت: مردم تنها برای کار ضروری تدوین در بهشت زهرا حاضر شوند و این اقدام هم حتما با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود چراکه اکنون شرایط بسیار نگران کننده است و نظیر این شرایط را تاکنون نداشته ایم.

 خال با اشاره به اینکه در صورت همکاری مردم خدمات رسانی مختل نمی شود، بیان کرد: در حال حاضر شیفت کاری بهشت زهرا دو برابر شده است و امکانات به مقدار دو برابر لازم برای انجام کار تدوین وجود دارد. این پیش بینی ها در سازمان بهشت زهرا انجام شده و از مردم می خواهیم که همکاری لازم را داشته باشند.