سردار حسن کرمی با اشاره به اینکه مشارکت در اردوهای جهادی در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس است بیان کرد روحیه جهادی و ایثارگری از مشخصه بارز پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان و روسای یگان های ویژه ناجا و در حاشیه مراسم افتتاح طرح های جهادی این یگان (ویدئو کنفرانسی) گفت: یکی از عرصه هایی که می توانیم به واسطه آن روحیه معنوی کارکنان را ارتقاء دهیم، مشارکت در اردوهای جهادی در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس است.

وی در ادامه از ساخت و تکمیل هشت واحد مسکونی برای نیازمندان در مناطق محروم کشور با همیاری و مشارکت داوطلبانه کارکنان یگان ویژه خبر داد و عنوان کرد: عملیات های مردم یاری از جمله ماموریت های مهم یگان های ویژه ناجاست.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه مشارکت در اردوهای جهادی ، "جهاد فی سبیل الله" و به نوعی تزکیه نفس است، تصریح کرد: کارکنان با مشارکت در عملیات های مردم یاری در واقع در سه جبهه فرهنگی، سازندگی و یک بعد اقتصادی فعالیت می کنند که هر کدام نوعی جهاد محسوب می شود.

سردار کرمی با تاکید بر ارتقای روحیه جهادی در بین کارکنان، عنوان کرد: مشارکت در طرح های جهادی علاوه بر خدمت رسانی به محرومان، موجب خودسازی و رشد فضیلت های معنوی افراد خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با بیان اینکه اردوهای جهادی موجب سازندگی و ترویج روحیه انقلابی می شود، خاطرنشان کرد: روحیه جهادی و ایثارگری از مشخصه بارز پلیس در تراز انقلاب اسلامی است که این روحیه موجب پیش گام بودن یگان های ویژه در برگزاری اردوهای جهادی است.