پیمان صابریان از انجام پنج هزار ماموریت روزانه در اورژانس تهران خبر داد و گفت: امروز متاسفانه شیوع کرونا باعث بروز مشکلاتی شده که مقابله با آن نیازمند هم‌افزایی بیشتر میان دستگاه‌های امدادی و خدماتی و انتظامی است.

به گزارش مرور نیوز، پیمان صابریان در همایش امنیت، ایمنی و سلامت که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی فاتب برگزار شد، با اشاره به حجم بالای ماموریت‌های اورژانس پایتخت گفت: روزانه تعداد زیادی مأموریت در پایتخت از سوی اورژانس انجام می‌شود و پلیس و دیگر دستگاه‌های خدمت رسان نیز در جریان آن و در کنار یکدیگر حضور دارند.

وی تعداد این ماموریت‌ها را با بالغ بر پنج هزار ماموریت در روز اعلام کرد و گفت: واقعیت این است که گرچه کرونا نگرانی‌های زیادی ایجاد کرده و همه باید نسبت به آن حساس باشند، اما نباید تمام تمرکزمان را روی کرونا بگذاریم و باید ضمن هوشیاری و آمادگی در برابر کرونا با توانی مضاعف برای دیگر حوادث نیز آماده باشیم، نباید حوادث دیگری رخ دهد و ما از آن غافل بمانیم.

صابران اضافه کرد: امروز متاسفانه شیوع کرونا باعث بروز مشکلاتی شده که مقابله با آن نیازمند هم‌افزایی بیشتر میان دستگاه‌های امدادی و خدماتی و انتظامی است.

رییس اورژانس تهران با بیان اینکه ۵۲ مخاطره برای تهران در نظر گرفته شده است، گفت: تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی، جمعیت، اقلیم و حساسیت‌هایی که دارد آبستن حوادث مختلفی است که باید برای مقابله با آن آمادگی لازم را داشته باشیم.