جزئیات برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با توجه به پاندمی کرونا در کشور اعلام شد.

به گزارش مرور نیوز، مجتبی باستان جانشین سازمان بسیج دانش آموزی در نشست خبری اعلام جزئیات برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در ۱۳ عنوان با توجه به تعطیلی مدارس و شرایط کرونا طراحی شده است.

وی بیان اینکه شعار این هفته، دانش‌آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی است، گفت: روز ۸ آبان اگر شرایط مهیا باشد، در کنار یادمان شهید فهمیده در بهشت زهرا با حضور خانواده شهید فهمیده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه داریم و یاد ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز را گرامی می‌داریم.

باستان از تدوین کتاب مدرسه درس آموز خبر داد و ادامه داد: این کتاب حاوی ۲۱ درس از مکتب حاج قاسم است که متناسب با سن کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

وی با بیان اینکه امسال برنامه راهیان نور برگزار نمی‌شود، افزود: ۳۲ کانال طراحی شده است که در هر استان یک کانال است و ارزش‌های دفاع مقدس، زندگینامه دانش‌آموزان شهید و وصیتنامه شهدا بارگذاری می‌شود.

جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی به برگزاری اختتامیه لیگ علمی پایا در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در روز ۱۱ آبان، برنامه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزیدگان پیش‌بینی کردیم.