عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرسازان و معماران در شمار هنرمندان قرار می‌گیرند بیان کرد آموزش مستمر شهرسازان در هر جایگاهی و تغییر نگرش آنها به سیاست‌های نوین شهری می‌تواند در اتخاذ تصمیمات درست تاثیر گذار باشد.

به گزارش مرور نیوز، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره تصمیمات شهرسازی در پایتخت اظهار داشت: هشتم نوامبر روز جهانی شهرسازی است که این روز توسط اساتید برجسته با هدف نهادینه‌سازی نقش مأموریت‌های شهرسازی در جامعه و کمک به ایجاد جوامعی بهتر از طریق پیشبرد و بالا بردن علاقه به مباحث شهرسازی ثبت شده است.

وی افزود: شهرسازان و معماران در شمار هنرمندان قرار می‌گیرند که تابلوهایی به بزرگی یک شهر خلق می‌کنند آنها به مثابه یک مصلح اجتماعی چه در مقام سیاست‌گذار باشند چه در مقام مدیر باشند در معرض اتخاذ تصمیماتی قرار می‌گیرند که عملیاتی شدن آنها زندگی شهروندان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: آموزش مستمر شهرسازان در هر جایگاهی و تغییر نگرش آنها به سیاست‌های نوین شهری می‌تواند در اتخاذ تصمیمات درست و رسیدن به شهری زیست‌پذیر تأثیرگذار باشد.

سالاری گفت: امیدوارم با همکاری،‌همفکری و مشارکت اساتید و حرفه‌مندان این حوزه شاهد بهبود مستمر وضعیت شهرها باشیم.