معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه سه استان کشور شاهد برف و کولاک است، افزود: تاکنون به 455 نفر از هموطنان امداد رسانی شده ، 10 نفر از آنها به صورت اضطراری اسکان داده شده اند.

به گزارش مرور نیوز ، شاهین فتحی ادامه داد: 3 استان قزوین، مازندران و گیلان طی 12 ساعت گذشته تحت تاثیر برف و کولاک بوده اند.
وی تصریح کرد: نیروهای امدادی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در 11 محور مواصلاتی در استان های متاثر از برف و کولاک مستقر هستند و موفق به رهاسازی 92 دستگاه خودروی گرفتار در برف شدند.
به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر،امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در قالب 15 تیم (46 نفر) به هموطنان متاثر از برف و کولاک در استان های متاثر از برف و کولاک خدمات امدادی ارائه کردند.
 پلیس راهور نیروی انتظامی نیزامروز با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی اعلام کرد: اکنون در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور، شاهد بارش برف و باران هستیم.
اکنون برف در استان های تهران، البرز، خراسان رضوی و شمالی (اکثر محورها)، اصفهان (محور سمیرم-شهرضا )، لرستان (گردنه زالیان) و ارتفاعات محور هراز و کردستان (محور سنندج-همدان) در حال بارش است.
محور های گلستان (محورهای خوش ییلاق، نوکنده و توسکستان)، گیلان (محورهای پونل، چابکرسر و اسالم-خلخال) و مرکزی (محورهای اراک-قم، اراک-خمین و اراک-بروجرد) نیز از دیگر محورهایی به شمار می آید که در آنها، برف می بارد.
براساس اعلام پلیس راهور در زمان حاضر در استان های مازندران، گلستان و گیلان (اکثر محورها) نیز بارش برف ادامه دارد.