حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس‌سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با انتشار بیانیه ای در واکنش به ترور محسن فخری زاده بیان کرد: دست جنایتکار آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی به وضوح دیده می شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس‌سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بیانیه ای به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای ایران محسن فخری زاده اعلام کرد:

«وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بار دیگر دست جنایتکار و خونریز عناصر خودفروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین الملل با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی و پژوهشی کشور یکی از چهره‌های برجسته علمی و صنعتی و هسته ای ما را هدف قرار داده است.

این برادر و دانشمند مجاهد در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از جنگ تحمیلی در عرصه علم و فناوری هسته ای و دفاعی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزنده و شایانی انجام داده است.

دست جنایتکار آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده می شود.

اما دشمنان کوردل بدانند راهی که دانشمند شهید ما حاج محسن فخری زاده آغاز نموده هرگز متوقف نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار عاملان و هادیان این جنایت هولناک خواهد بود».

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند عزیز به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز و همکاران و خانواده عزیز ایشان ، اطمینان می دهیم تا تعقیب و مجازات عاملان این ترور ناجوانمردانه از پای نخواهیم نشست و رجاء واثق داریم که خون پاک این شهید موجب پیشرفت روز افزون علمی و هسته ای کشور و اقتدار و عزت نظام اسلامی را در پی خواهد داشت ان شاء الله.