فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از پلمب ۱۷ قلیان سرا که تحت عنوان قهوه خانه سنتی به صورت پنهانی فعالیت داشتند خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: طی هفته های گذشته افرادی تحت عنوان قهوه خانه سنتی اقدام به عرضه قلیان غیرمجاز و غیر بهداشتی به جوانان و نوجوانان نموده و چهره شهر را زشت و نازیبا کرده بودند.

وی افزود: پلیس انتظامی از طریق منابع اطلاعاتی این مکان ها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی چندین عملیات، 17 قلیان سراها را تاکنون جمع آوری و این مکان ها را که فاقد پروانه فعالیت بوده توسط اداره اماکن پلیس اطلاعات شهرستان گچساران پلمب نمودند.

فرمانده انتظامی گچساران با بیان اینکه همه دستگاه های ذیربط باید نسبت به این موضوع حساس بوده و از ایجاد چنین اماکنی پیشگیری نمایند، گفت: از آنجا که سیگار و قلیان باعث و زمینه ساز اعتیاد است، پلیس شهرستان با دایر نمودن چنین مراکزی مخالفت کرده و در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت چنین اماکنی با جدیت برخورد خواهد کرد.

موسوی بیان کرد: سرکشی و اشراف اطلاعاتی از مراکز سرگرمی، نظیر کلوپ های ورزشی، واحدهای صنفی، سفره خانه و کنترل مداوم مراکز فوق در کاهش ناهنجارهای اجتماعی و اخلاقی تاثیر مثبت داشته و از تبدیل شدن مراکز فوق به محلی جهت تجمع ارازل و اوباش و عرضه مواد مخدر پیشگیری خواهد کرد.

وی گفت: شهروندان عزیز به صورت شبانه روزی می توانند با تلفن 110 تماس و تخلفات واحدهای صنفی را اعلام کنند و مطمئن باشند که پلیس در اولین فرصت به خواسته آنان رسیدگی خواهد کرد.