سردار رحیمی از تشدید برخورد با اراذل و اوباش مواد فروش در تهران خبر داد و بیان کرد: از ابتدای سال ۳۶ باند مواد مخدر در تهران منهدم شده و بیش از ۱۹ تن و ۱۶۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد که افزایشی ۱۸ درصدی داشته است.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین رحیمی در اجرای هشتمین مرحله از طرح ظفر که پیش از ظهر امروز در ستاد فاتب برگزار شد، گفت: در ابتدا لازم می دانم شهادت سردار فخری زاده این دانشمند توانمند کشورمان را تسلیت عرض کنم. ایشان تحت غضب دشمنان قرار گرفت چرا که برای این ملت کار و تلاش کرد و در پایان نیز مزد رزمندگی خودش را با شهادت در راه خدا گرفت.

وی در ادامه به نتایج اجرای طرح ظفر پرداخت و گفت: در این مرحله از طرح ۲۱۵ حکم قضایی برای ورود به مخفیگاه های قاچاقچیان مواد مخدر صادر شد. همچنین ۱۳۱۵ خرده فروش مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی از انهدام شش باند قاچاق مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: ماموران پلیس در این مرحله از طرح ۷۴ قاچاقچی عمده مواد مخدر را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ ، در مجموع و در جریان اجرای هشتمین مرحله از طرح ظفر ۲۱۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی درباره جمع آوری معتادان متجاهر نیز گفت: ۸۶۴ معتاد متجاهر نیز در اجرای این طرح جمع آوری شدند.

تشدید برخورد با اراذل و اوباش مواد فروش

سردار رحیمی در مورد اراذل و اوباش فروشنده مواد مخدر نیز گفت: شدت برخورد با اوباشگرانی که در کنار فروش مواد مخدر اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، ناامنی، درگیری و ... می کنند در دستور کار قرار گرفته و در اجرای این طرح نیز ۱۹ نفر از این اوباشگران دستگیر شدند.

وی افزود: در این عملیات ۷۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز از قاچاقچیان توقیف شده و هشت باب خانه نیز که به محلی برای مصرف مواد مخدر بدل شده بود پلمب شد.

رییس پلیس پایتخت همچنین به ارائه آماری از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: در این مدت ۳۶ باند مواد مخدر در تهران منهدم شده و بیش از ۱۹ تن و ۱۶۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد که افزایشی ۱۸ درصدی داشته است.