در پی بازدید ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت از دو هزار و ۴۱۰ واحد صنفی در سطح شهر 10واحد صنفی که هیچ توجهی به پروتکل های بهداشتی نداشته و سلامت جامعه را به خطر انداخته بودند ، پلمب شدند.

به گزارش مرور نیوز، با تلاش ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دو هزار و 410 واحد صنفی در نقاط مختلف شهر تهران بازدید و در این خصوص ده واحد صنفی متخلف با دستور قضائی، پلمب شدند.

 برپایه این گزارش، یازدهم آذرماه ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه نهم پلیس امنیت پایتخت در قالب چهار تیم با همکاری اداره بهداشت – شهرداری – اداره صمت – فرمانداری و بخشداری در سطح محدوده شهرری در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با توجه به محدودیت‌های شدید در سطح شهر تهران از واحدهای صنفی نقاط مختلف پایتخت بازدید کردند.

گفتنی است، در این طرح، پلیس از دو هزار و 410 واحد صنفی بازدید کرد و 45متصدی متخلف واحدهای صنفی اخطار کتبی دریافت کردند.

همچنین، با هماهنگی‌های قضائی، 10واحد صنفی که هیچ توجهی به پروتکل های بهداشتی نداشته و سلامت جامعه را به خطر انداخته بودند ، پلمب شدند.

لازم به ذکر است به 945 نفر مراجعه‌کننده به واحدهای صنفی که بدون ماسک در این واحدها نیز حضور داشتند، تذکر لسانی استفاده از ماسک داده شد.