مهلت ثبت نام آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی تمدید و متقاضیان می توانند تا دوشنبه اول دی ماه ۹۹ به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند.

به گزارش مرور نیوز، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی طبق قوانین و مقررات (به ویژه مفاد دستورالعمل اجرایی آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی)پنجشنبه ۱۱ دی ماه ۹۹ به روش الکترونیک برگزار می شود.

بر این اساس ثبت نام این آزمون در روزهای ۹ تا ۱۲ آذر انجام شد و با توجه به درخواست داوطلبان مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت ثبت نام در این آزمون را تمدید کرد و متقاضیان مجاز می توانند در بازه زمانی یکشنبه ۳۰ آذر تا دوشنبه اول دی ماه ۹۹ به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند و در بخش آزمون ملی دندانپزشکی نسبت به ارسال مدارک ثبت نام اقدام کنند. این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت بهداشت تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند و هزینه ثبت نام ۲ میلیون ریال (۲۰۰ هزار تومان) است. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی شامل تصویر اسکن شده یک قطعه عکس که در سال جاری گرفته شده باشد، تصویر اسکن شده صفحه اول شناسنامه و تصویر اسکن شده کارت ملی است.

آزمون در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران برگزار خواهد شد و نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود. پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون به پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی خواهند شد.