سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۹۹ کیلوگرم تریاک در یک خودرو سواری رنو خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهار کرد: با رصد و پیگرد فعالیت‌های یکی از سرکردگان کهنه کار در زمینه مواد مخدر با هویت «محمود» و با زیر نظر گرفتن رفت آمدهای وی، اقدامات جرم گونه مشارالیه برای پلیس محرز شده و پیگیری‌های تکمیلی‌تر در این خصوص با توجه به پیچیدگی‌های خاص خود به عهده پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار داده شد.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: با ورود مأمورین زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر به پرونده و انجام تحقیقات شبانه روزی و پایش رفتاری متهم مشخص گردید نامبرده با جاساز کردن مقادیری مواد مخدر در یک خودرو سواری رنو قصد انتقال این مواد را از شهرهای جنوبی به تهران را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای ورود متهم به تور قانون شروع و مقارن با ساعت ۱۳:۰۰ روز چهاردهم آذرماه، خودرو سوژه مورد انتظار سررسیده و پلیس به سرعت راه را بر وی بسته و سرنشین خودرو را بازداشت کرد.

حسنوند در پایان گفت: با دستگیری متهم بلافاصله نسبت به جستجوی خودرو اقدام که در این رابطه مقدار ۹۹ کیلوگرم تریاک که بسیار ماهرانه در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف و به همراه متهم به مقر پلیس شهرستان یاسوج منتقل شد.