مشاور عالی فرمانده ناجا با تاکید بر توجه ویژه پلیس به بحث آموزش گفت: توسعه دانش و توانمندی پلیس در گرو آموزش صحیح است.

به گزارش مرور نیوز، سردار "بهرام نوروزی" در کارگاه ارتقای دانش انتظامی و مهارت افزایی کارکنان در جمع فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان کردستان، روسای پلیس های تخصصی، فرماندهان انتظامی شهرستان ها استان و روسای کلانتری و پاسگاه ها گفت: امنیت پایدار استان حاصل تلاش های شبانه روزی و هماهنگی و وحدت رویه نیروهای امنیتی و انتظامی است.

وی به زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان ناجا و نیز تعبیر فرمانده معظم کل قوا که از آنان به عنوان مجاهدان فی سبیل الله نام برده است، اشاره کرد و گفت: آثار و تبعات برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه همانند نقش و نگاری است که روی سنگ حک می شود که اثرات آن را می توان در آینده و پیشرفت در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که به همراه دارد، شاهد باشیم.

مشاور عالی فرمانده ناجا ادامه داد: فعالیت های کارکنان پلیس به عنوان خادمان مردم ولایی، ابتدا دارای انگیزه الهی و معنوی است و در نهایت همراهی خداوند را در زندگی روزمره آنان به ارمغان خواهد آورد.

وی با اشاره به فعالیت های گروه های تروریستی در کشور های همسایه گفت: آمریکا، انگلیس و اسرائیل به عنوان یک مثلث شوم با حمایت از گروه های تروریستی برای اجرای و عملیاتی کردن اهداف شوم خود از عربستان به عنوان زمینه عملیاتی استفاده می کنند.

نوروزی گفت: نیروی انتظامی با توکل به خداوند متعال و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری با هوشیاری، افزایش قدرت، اشراف اطلاعاتی و شناخت عرصه‌های جدید حضور دشمن و همچنین ارتقای توانمندی، افزایش کارآمدی و بهره‌گیری از امنیت نرم ‌افزاری و قدرت بازدارندگی، با اقدامات پیشگیرانه در دفاع از امنیت مردم همواره گام های مهمی را در راستای توسعه آرامش شهروندان برداشته است.

این مقام ارشد ناجا همچنین درباره همکاری و همدلی مسوولان این استان در بخش های مختلف نیز گفت: استان کردستان استانی پویا و رو به رشد بوده و به سبب همدلی و هم افزایی که مسوولان آن دارند به سمت شکوفایی حرکت می کند. 

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، مشاور عالی ناجا بر لزوم تقویت و پشتیبانی نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت:  آموزش صحیح کارکنان ضمن ایجاد ثبات یک مجموعه، موجب فراهم شدن زمینه‌های رشد و موفقیت کارکنان خواهد شد.