وزیر آموزش و پرورش در پیامی هفته قرآن، عترت و نماز به فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز، وزیر آموزش و پرورش در پیامی، هفته قرآن، عترت و نماز را به فرهنگیان، دانش آموزان، عاملان قرآن کریم، عاشقان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و اقامه کنندگان نماز تبریک گفت.

متن پیام محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

ترویج فرهنگ قرآنی سنگین‌ترین مسئولیت نظام اسلامی است

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی»

سپاس بیکران شایسته خداوندی است که صراط مستقیم عبودیت را به نور هدایت قرآن و عترت (ع) منوّر ساخت تا انسان را از ورطه گمراهی نجات بخشد و به سعادت دنیا و آخرت رهنمون شود.

ضمن تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز به شما فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، عاملان قرآن کریم، عاشقان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و اقامه کنندگان نماز، از همکاران عزیزم در سراسر کشور به‌ویژه مدیران، مربیان و معاونان پرورشی و کارشناسان ادارات انتظار دارم در این ایام که تعلیم و تربیت به‌صورت غیرحضوری پیگیری و اجرا می‌شود به فعالیت‌های این حوزه نورانی در فضای مجازی عنایت خاص داشته باشند که این مهم از سفارش‌های اکید مقام معظم رهبری و اولویت‌های فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در وزارت آموزش‌وپرورش محسوب می‌شود.

در چنین شرایطی، راه‌اندازی ۱۷ کانال تخصصی ویژه این فعالیت‌ها در شبکه دانش‌آموزی شاد، افق جدیدی به وجود آورد و فرصتی فراهم آمد تا استفاده بهتری از فضای مجازی داشته باشیم.

همکاران ارجمند! انتظار دارم به فعالیت‌های اثرگذار این سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز، نگاهی ویژه داشته باشید و تلاش نمایید تا فعالیت‌هایی ازجمله، حفظ قرآن کریم که باعث نیل کودکان و نوجوانان، به‌سوی حیات قرآنی می‌شود، طرح امام شناسی که موجبات آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی ائمه معصومین (ع) را فراهم می‌کند، اقامه نماز دانش‌آموزی در خانه و مدرسه که باعث عظمت این فریضه الهی می‌شود و نیز مسابقات دانش‌آموزی که محل کشف و رشد استعدادهای قرآنی کشور است، باشکوه‌تر از پیش برگزار گردد.

هفته قرآن، عترت و نماز فرصت مناسبی است برای قدردانی از جدّیت درخُور تحسین شما همکاران سخت‌کوش و پرتلاش خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش به‌ویژه عزیزان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و تمامی دلدادگان قرآن و عترت (ع) که با شیوع بیماری کرونا، با تمام توان درصحنه حاضر شدید و با تلاشی جهادی، ثابت کردید که اگر مدرسه تعطیل شود، تربیت تعطیل نمی‌شود.

امیداست با بهره‌گیری از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و به مدد همّت بلند شما خادمان قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی بیش‌ازپیش در سطح مدارس و جامعه نهادینه شود و با استمداد از الطاف خداوند متعال در کنار هم تلاش کنیم تا در گام دوم انقلاب، حرکت عظیم الهی، انقلاب اسلامی ایران به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور دولت کریمه و ولایت عظمای حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) متصل شود.»