در پی نظارت پلیس امنیت پایتخت بر ۲۴۴ واحد صنفی باغ تالار و سالن پذیرایی در شهر تهران هفت تالار پذیرایی متخلف پلمب شدند.

به گزارش مرور نیوز، با تلاش مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت روز گذشته طرح نظارت و کنترل بر 244 واحد صنفی باغ تالار و سالن پذیرایی در شهر تهران انجام و برای هفت واحد صنفی متخلف اخطار پلمب صادر شد.

برپایه این گزارش، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در 24ساعت گذشته به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با صنوف متخلف با حضور نمایندگان اداره بهداشت و اتحادیه صنف سالن پذیرایی و تالارداران، از 244 واحد صنفی بازدید کردند که در بازدیدهای صورت گرفته از متصدیان 35 واحد صنفی تعهد اخذ و هفت تالار پذیرایی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و انتظامی و همچنین بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و عرضه قلیان پلمب شد.

در این گزارش آمده است، با توجه به اینکه قانونمندسازی اصناف یکی از مأموریت های مهم معاونت نظارت بر اماکن عمومی است، پلیس تلاش می کند تا واحدهای صنفی مذکور را به محیط امنی برای برگزاری مراسم های مختلف شهروندان مبدل کنند.

پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از شهروندان درخواست کرد : در صورت مشاهده یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.