سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه ناجا به مناسبت هفته پژوهش اظهار کرد: بصیرت مردم موجب خنثی سازی فتنه ها و تهدیدات دشمنان شده است.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان ویژه استان قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تبریک هفته پژوهش اظهارداشت: آمادگی و تقویت در ابعاد جسمانی، عملیاتی و بصیرتی کارکنان از محورهای اساسی یگان ویژه است و کارکنان یگان های سراسر کشور با تکیه بر روحیه انقلابی و  ولایت پذیری، اقدامات مفید و موثری را در مسیر خدمتگزاری به مردم ارائه کرده اند.

وی بیان کرد: بصیرت مردم در کنار اقتدار نیروهای مسلح موجب خنثی سازی فتنه ها و تهدیدات دشمنان شده است و باید با پیروی از ولایت فقیه برای سرعت بخشیدن در مسیر بالندگی و اقتدار کشور و نظام بکوشیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا هم‌افزایی واحدهای انتظامی با یگان ویژه را موجب تسهیل در اجرای مأموریت‌های این یگان عنوان کرد و افزود: یگان ویژه در زمان اجرای مأموریت های ذاتی خود در بین دیگر واحدهای انتظامی نقش برجسته و تعیین کننده ای دارد و به همین منظور هم افزایی واحدهای انتظامی با یگان ویژه در زمان مأموریت نقش برجسته و تعیین کننده ای در موفقیت این یگان دارد.

وی آمادگی عملیاتی، تمرین مستمر و نگاه ویژه به اصل آموزش را ارکان اصلی مجموعه یگان ویژه برشمرد و تصریح کرد: حضور یگان ویژه در صحنه های بحران و حساس، نشان از اهمیت وظیفه خطیر و سنگین این مجموعه دارد بنابراین آمادگی عملیاتی، تمرین مداوم و روزآمدی تجهیزات برای ارتقای قدرت و توان عملیاتی کارکنان، ضروری و حیاتی است.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه یگان ویژه باید با به کارگیری تجهیزات نوین و بومی و همچنین ارتقای دانش، تکنیک و حرفه آموزی مسیر پیشرفت را طی کند، افزود: آمادگی و توان عملیاتی مجموعه یگان ویژه در گرو آموزش و پرورش نیروهای متخصص و روزآمدی تجهیزات است که همواره موجب موفقیت مجموعه یگان ویژه شده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به مأموریت رهایی گروگان در استان قم، خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه یگان ویژه در تمام ماموریت های محوله، از طرفی موجب ایجاد رعب و وحشت در بین اراذل و اوباش و سایر مجرمان و از طرفی هم موجب احساس امنیت و آرامش در میان آحاد جامعه خواهد شد.