سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید توسعه و تقویت ناوگان موتوری پلیس راهور در اولویت قرار گیرد و پشتیبانی های لازم صورت پذیرد.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری در قرارگاه کاهش تصادفات ناجا که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور فرماندهان انتظامی استان های سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: همه فرماندهان استان ها مکلفند با تمام توان در راستای کاهش تصادفات برنامه ریزی و اقدام کرده و تمام ‌بخش های مسئول در حوزه کاهش تصادفات، باید اقدامات عملی و کارآمد داشته باشند.

وی با تاکید بر تقویت ITS و دوربین‌های مدیریت و کنترل ترافیک و تخلفات در شهرها و جاده ها با کمک شهرداران و ادارات حمل و نقل جاده ای در استان ها، عنوان کرد: ارائه خدمات به مردم باید تسهیل شود.

فرمانده نیروی انتظامی بر روند ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی که در قالب طرح فوق العاده از 18 آبان ماه شروع شده و تا 18 دی ماه ادامه دارد، تاکید کرد و ادامه داد: ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در پارکینگ ها را به صورت مستمر دنبال کنید تا اموال مردم به آسانی تحویل شود.

سردار اشتری با بیان اینکه صیانت از سلامت روحی و جسمی کارکنان پلیس و معیشت آنان بسیار مهم است و فرماندهان به این مهم توجه کنند، اضافه کرد: توسعه و تقویت ناوگان موتوری پلیس راهور در اولویت قرار گیرد و پشتیبانی های لازم صورت پذیرد.

وی بر نقش و مسوولیت دیگر سازمان‌ها در ارتقاء ایمنی ترافیک و تلاش همه جانبه برای کاهش تصادفات اشاره کرد و گفت: توسعه سامانه های هوشمند و ارائه خدمات با استفاده از فن آوری های نوین و خدمات غیرحضوری مدنظر قرار گیرد.