امکان ثبت نام مجدد برای شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ فراهم شد.

به گزارش مرور نیوز، امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور و همچنین ایجاد امکان برای ثبت‌نام مجدد آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، فراهم شد.

متقاضیان ثبت‌نام کننده در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در زمان مقرر (۱۶ تا ۲۶ آذر ۹۹) در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند از یکشنبه ۵ بهمن تا چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ فرم ثبت نام را مشاهده کنند.

این متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به منظور مشاهده و ویرایش فرم ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه کنند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

همچنین به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که در بازه زمانی یکشنبه ۵ بهمن تا چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.