محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر به پیروز حناچی تذکر داد.

به گزارش مرور نیوز، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به حناچی اظهار داشت: در اجرای تبصره 3 ماده 57 قانون رفع موانع تولید و چندین مصوبه، انجام سریع و آنی همچنین غیرحضوری کارهای اداری شهروندان مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از مهمترین فعالیت‌های مدیریت شهری صدور پروانه‌های ساختمانی است که از لحاظ غیرحضوری و تسریع در امور توجه چندانی در این حوزه نشده است.

این عضو شورای شهر تهران گفت:‌حناچی باید درجهت غیرحضوری شدن فعالیت‌های مرتبط در داخل شهرداری اصلاحاتی انجام دهد و پروانه صادره در مناطق کاربری‌های مختلف و متراژهای کوچک و بزرگ در مدت زمان کوتاه انجام گیرد.

میرلوحی گفت: همچنین  باید در جهت ایجاد پنجره واحد یا سامانه‌ای با همکاری دستگاه‌های دولتی از قبیل ثبت اسناد و وزارت نیرو در مورد حریم روددره‌ها و ساخت‌سازها اقداماتی انجام شود و اکنون این سوال مطرح است که چرا در شهری مانند تهران پنجره واحد، عملی نمی‌شود و باید زمان زیادی برای استعلام‌ها صرف شود.

وی در ادامه درباره بارندگی‌های اخیر در پایتخت گفت: شهرداری تهران اقدامات مؤثری  جهت مقابله با سیل انجام داده و 600 کیلومتر مسیل و تونل به خوبی لایروبی شده است و با این اقدامات نعمت الهی تبدیل به بلا نشد که در این زمینه از مدیران شهرداری تهران تشکر می‌کنم.