سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: مزار مطهر شهدای مدافع حرم پنجشنبه گلباران و عطر افشانی می شود.

به گزارش مرور نیوز، سردار یعقوب سلیمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای محور مقاومت به مناسبت روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و فرماندهان و یاران محور مقاومت روز پنج‌شنبه ۱۱ دی ماه در تمامی گلزارهای مطهر شهدای مدافع حرم با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این برنامه به صورت سراسری و با محوریت و مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌ها برگزار می‌شود و جلب و مشارکت و همکاری دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای لشکری و کشوری و استفاده بهینه از ظرفیت رسانه ملی، رسانه‌های محلی و فضای مجازی در سطح استان‌ها مورد نظر قرار دارد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تصریح کرد: طراحی برنامه‌های ویژه فرهنگی با محوریت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و فرماندهان و یاران محور مقاومت و نیز دعوت از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و مسئولان و مقامات استانی و شهرستانی برای حضور در برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی استان‌ها در دستور کار قرار دارد.