رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۱۶۶ تن انواع کالای احتکاری و قاچاق در کشور به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ هادی رفیعی کیا اظهارکرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر استقرار پلیس در مبادی رسمی ورود و خروج کالا و مقابله و مبارزه جدی با قاچاق کالا ، طی هفته گذشته کارآگاهان پلیس گمرک مستقر در مبادی رسمی بنادر جنوبی و گمرکات شرق کشور با همکاری سازمان های متولی و با بهره گیری از سامانه های پایشی و اشرافیت اطلاعاتی در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی موفق به کشف بیش از ۱۶۶ تن انواع کالای احتکاری و قاچاق از قبیل روغن خوراکی و ظروف شیشه ای کریستال به همراه مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و درمانی شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه پنج متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا در کشور موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.