کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران از اتخاذ تمهیدات لازم بهداشتی و مراقبتی برای دیدار استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران برگزار و مقرر شد تمهیدات لازم بهداشتی و مراقبتی برای برگزاری بازی فوتبال امروز بین تیم های استقلال و پرسپولیس از طریق هماهنگی سازمان لیگ و دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور استقرار تیم‌های اورژانس و ... اتخاذ شود.

کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران ، ظهر امروز به ریاست انوشیروان محسنی بندپی - استاندار تهران - و دبیری سعید محمودی - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران - با حضور سایر اعضای کارگروه در استانداری تهران تشکیل  شد و لغو مسابقات ورزشی از جمله فوتبال در صورت افزایش عدد میانگین ۲۴ ساعته ایستگاه‌ها به ۱۷۰ و شرایط پایداری هوا از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین برابر مصوبات جلسات قبلی تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی و موتورسیکلت‌های آلاینده و ممنوعیت تردد کامیون‌های با عمر بالای ۲۰ سال از سوی پلیس راهور اعمال می‌شود.

بر اساس مصوبات این جلسه در صورت رفع پایداری هوا و کاهش غلظت میزان آلاینده‌ها در خصوص فعالیت های عمرانی و معدنی تصمیمات بعدی متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران بر اساس پیش بینی هواشناسی، از فردا روند کاهش نسبی آلاینده‌ها تا اوایل هفته آینده در پیش خواهد بود.