رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ظهر امروز محدودیت‌ های ترافیکی جاده های کشور را اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۹ دی ماه از محور‌های کرج_چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران_سمنان_ مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلا مانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه ۲۸ دی‌ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران_شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز یکشنبه مورخ امروز ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران_ شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درباره ممنوعیت تردد در محور هراز تصریح کرد: تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز همچنان ممنوع است. تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۶ دی ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز شنبه و یکشنبه تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ دی ماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه و یکشنبه یعنی ۲۶ و ۲۸ دی‌ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه و شنبه یعنی ۲۶ و ۲۸ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه است.

سرهنگ شیرانی اضافه کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها منتفی تلقی می‌شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شنبه ۲۷ دی ماه و یکشنبه ۲۸ دی ماه از مسیر شمال به جنوب محور فوق ممنوع است.