رئیس سازمان محیط زیست امروز وارد بروکسل پایتخت بلژیک شد و دیدار با نخست وزیر و وزیر امور خارجه بلژیک از جمله برنامه‌های ابتکار در این سفر دو روزه است.

به گزارش مرور نیوز، بر اساس آنچه در پورتال سازمان محیط زیست آمده است ابتکار رئیس محیط زیست امروز دوشنبه 22 آذرماه به منظور امضاء تفاهم نامه همکاری محیط زیستی میان ایران و بلژیک و دو کمیسیونر اتحادیه اروپا وارد بروکسل پایتخت بلژیک شد.

برنامه‌های ابتکار در این سفر دیدار با کمیسیونر اتحادیه اروپا؛ مذاکره برای گسترش همکاری های دو جانبه محیط زیستی و امضای تفاهم نامه همکاری محیط زیستی میان ایران و بلژیک، امضای تفاهم نامه همکاری با کمیسیونر محیط زیست اتحادیه اروپا، امضای تفاهم نامه همکاری با کمیسیونر انرژی و تغییرات آب و هوا اتحادیه اروپا است.

دیدار با مقام‌های ارشد بلژیک همچون نخست وزیر، وزیر امور خارجه، برخی اعضای پارلمان و فعالان محیط زیست آن کشور از دیگر برنامه‌های ابتکار در این سفر دو روزه است.

بر اساس این گزارش، از جمله برنامه‌های ابتکار در این سفر دیدار با نخست وزیر و وزیر امور خارجه بلژیک است که نشان می‌دهد بازهم علایق سیاسی خانم رئیس اجازه نداده است یک سفر صرفاً محیط زیستی باشد و دیدارهای سیاسی مانند همیشه از قلم نیفتاده است.