رییس اورژانس کشور با فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار و بیان کرد: همواره ارتباط بسیار خوب و تعامل سازنده میان اورژانس کشور و نیروهای مسلح وجود داشته است و به لطف خدا این همکاری و تعامل روز به روز افزایش خواهد یافت.

به گزارش مرور نیوز، همزمان با ایام الله دهه فجر و در راستای ارتقا همکاری های بهداشتی و درمانی، پیر حسین کولیوند رییس اورژانس کشور با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش با امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده این نیرو دیدار و گفت‍وگو کرد.

 امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار گفت: نیروی هوایی ارتش علاوه بر دفاع از مرزهای هوایی کشور در مقابل دشمنان، خدمت به مردم در شرایط بحرانی را وظیفه ذاتی خود می داند و ناوگان هوایی نهاجا همواره در خدمت رسانی به آحاد مردم آماده است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش در حوادث طبیعی سال‍های اخیر علاوه بر حمل و نقل مجروحان، اقدام به ارسال تجهیزات، ملزومات و مواد غذایی در مناطق درگیر حادثه کرده و هم چنین بیمارستان بعثت این نیرو نیز از سال گذشته با تمامی امکانات و ظرفیت در خدمت بیماران کرونایی قرار گرفته است.

در ادامه دکتر کولیوند نیز ضمن تبریک 19 بهمن و روز نیروی هوایی ارتش، گفت: خدمت رسانی ارتش به مردم در حوادث غیرمترقبه طی چند سال گذشته در دنیا بی نظیر است و هم چنین انتقال اعضای پیوندی از شهرهای مختلف در دوران کرونا توسط هواپیماهای آشیانه جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی ادامه داد: همواره ارتباط بسیار خوب و تعامل سازنده میان اورژانس کشور و نیروهای مسلح وجود داشته است و به لطف خدا این همکاری و تعامل روز به روز افزایش خواهد یافت.

در این دیدار امیر سرتیپ هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم پزشک ناصری رییس اداره بهداشت و درمان نهاجا نیز حضور داشتند.