رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ظهر امروز از کشف تعداد فراوانی کالای قاچاق در منطقه یافت آباد خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ نجم الدین رشیدی اظهارکرد: روز گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه  مالک یک انبار بزرگ کالا در منطقه یافت آباد تعداد فراوانی کالای قاچاق را داخل انبارش جمع آوری کرده است و آن‌ها را با برندهای تقلبی در بازار مصرف توزیع می‌دکند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود، مالک انبار کالا تعدادی یخچال به صورت قاچاق از مرزهای غربی کشور تهیه کرده و پس از انتقال به شهر تهران و دپو کردن آن، مشخصات کالا را تغییر داده است و با عنوان برندهای خارجی معتبر با قیمت های گزاف به مشتریانش می فروشد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی با هماهنگی های قضائی به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند، ۲۸ دستگاه یخچال خارجی قاچاق با برندهای تقلبی کشف کنند.

وی با بیان اینکه انبار کالا با دستور قضائی پلمب شد، اظهارکرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را  ۱۰ میلیارد ریال بر آورد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رشیدی در پایان خاطر نشان کرد: در این رابطه مالک انبار دستگیر و متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.